دسته بندی: سئو

ارتباط طراحی وب سایت و SEO سایت

موفقیت بازاریابی آنلاین کسب و کار شما می تواند از طریق طراحی وب سایت شما حاصل شود. قبل از شروع به طراحی وب سایت بهتر برای شغل خود ، باید اهمیت طراحی وب و چگونگی ارتقاء یا نزول سئو خود را درک کنید.

طراحی وب می تواند تأثیر بسزایی در سئو شما داشته باشد ،و همچنین برعکس ، زیرا هر دو متناسب با یکدیگر هستند. یک وب سایت همیشه به عنوان واسطه بین شما و مخاطبان شما عمل می کند. اگر وب سایت شما کاربر پسند نیست ، ممکن است مخاطبان برای استفاده از وب سایت شما با مشکل مواجه شوند.

تجربه بدی که از UX متوسط در وب سایت شما ایجاد میشود ، تاثیر منفی در مورد تجارت شما نیز به همراه خواهد داشت. این به طور خودکار وب سایت شما را غیرقابل توجه می کند ، زیرا رتبه های شما تحت تأثیر منفی قرار می گیرند و افراد کمتری سایت شما را در سرچ گوگل مشاهده می کنند. بنابراین ، یک وب سایت مناسب با طراحی خوب ، راحتی را برای مخاطبان و موتورهای جستجو ایجاد می کند و  نتایج خوبی را در سئو به همراه خواهد داشت.

SEO اصلی در دو دسته اصلی قرار می گیرد:

سئو داخلی (On-Page-SEO) :

نحوه طراحی وب سایت و چیدمان محتوای وب سایت اصلی شما که برای رتبه بالاتر در جستجوی وب استفاده می شود.

سئو خارج از صفحه (Off-Page-SEO):

فعالیت های مربوط به ساخت لینک ها ، بازاریابی محتوا و غیره را شامل میشود.

برای طراحی وب سایت ، تمرکز شما باید روی SEO On-Page باشد. در زیر ، ما نکاتی را ارائه داده ایم که در بیشترین تاثیر در SEO  را دارد .

1. نرخ تبدیل را افزایش دهید

یک وب سایت خوب طراحی شده، نرخ تبدیل را افزایش می دهد. اگر با هدف مشخص وب سایت خود را طراحی نمی کنید ، ممکن است نرخ تبدیل خود را از دست دهید.

مخاطبان معمولاً برای تماس با شما از طریق گزینه هایی مانند دکمه های “اکنون با ما تماس بگیرید” یا  گفتگوی زنده (Live Chat) استفاده میکنند. اگر نتوانید این نوع امکانات را اضافه کنید ،  باید انتظار این را داشته باشید که نسبت به رقبای خود که از این روشها استفاده می کنند ، نرخ تبدیل پایین تری داشته باشید.

برای توضیح بیشتر نرخ تبدیل ، یک مثال آورده شده است:

اگر 150 بازدید کننده روزانه وب سایت شما را مشاهده می کنند ، و 50 نفر از این بازدید کنندگان با ثبت نام در لیست ایمیل شما به مشترکان شما تبدیل می شوند. از این 50 مشترک ، ممکن است 20 مشتری بالقوه را پیدا کنید که چیزی را که در وب سایت یا لیست ایمیل شما پیدا می کنند خریداری کنند.

با این روش می توانید نرخ تبدیل خود را از طریق طراحی خوب وب سایت خود محاسبه و افزایش دهید.

2. رتبه وب سایت خود را بهبود بخشید

آیا می دانید یک طراحی وب سایت خوب می تواند ضریب رتبه وب سایت شما را بهبود ببخشد؟

این روزها ، کاربران اینترنت انتظار دارند که وب سایت ها در چشم بهم زدنی بارگزاری شوند. اگر وب سایت شما در کمتر از چند ثانیه بر روی صفحه بازدید کنندگان بارگزاری میشود ، در بهبود رتبه سایت خود مشکل خواهید داشت.

طراحی وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا در اسرع وقت ،بارگذاری شود تا در میان نتایج برتر موتور جستجو قرار بگیرید.

گوگل همیشه از سایت های با بارگذاری سریع در نتایج جستجو حمایت می کند. برای رسیدن به این هدف ، تصاویر با اندازه کوچکتر را در سایت خود بارگذاری کنید. تصاویر بزرگ باعث میشوند سرعت بارگذاری وب سایت  کند شده و Google همچنین اولویت وب سایت شما را کاهش می دهد.

هنگامی که وب سایت خود را با درنظر گرفتن سئو طراحی می کنید ، پس تصاویری را که در اندازه فشرده شده اند در وب سایت بارگذاری کنید.

گوگل همیشه از طراحی وب پاسخگو (Responsive) پشتیبانی می کند. طراحی وب سایت پاسخگو ، بدان معنی است که اگر از وب سایت، حتی از طریق تلفن همراه استفاده می کنید، طراحی وب سایت را واضح نشان می دهد.

همچنین ، با تمام دستگاه های هوشمند، وب سایت شما باید ساختاری روشن را نشان دهد. این امر باعث می شود رتبه سایت، از طریق تجربه بهتر کاربر، افزایش یابد.

3. ارزش و کیفیت خود را ردیابی کنید

شما باید عناصری را که ارزش کار و کیفیت کسب و کار شما را برای مخاطبان نشان میدهد ،هنگام انجام طراحی وب سایت ردیابی کنید. مؤلفه های خاص در وب سایت شما ممکن است از ارزش و کیفیت شما کم کند. این اجزا ممکن است تصاویر بی کیفیت ، انیمیشن های پیچیده ، محتوای طولانی و متراکم و غیره باشند.

اگر مخاطب خود را در نظر دارید ، باید بدانید که مخاطب هنگام مشاهده مطالب شما چگونه واکنش نشان می دهد.

شما باید توجه مخاطبان خود را در مدت زمانی کوتاه که اولین بار در سایت شما قرار می گیرند ، جلب کنید. آنها را با استفاده از “محتوای برداشت اول”(Landing Page Content) که ارزش و کیفیت شما را بین می کند ، تحت تأثیر قرار دهید.

محتوا با ارزش و با کیفیت را ستاره وب سایت خود قرار دهید. قطعات قدرتمند محتوا باعث می شود مخاطبان مدت طولانی در سایت شما بمانند و با کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند.

4. از ناوبری وب سایت خود به نفع خود استفاده کنید

کارهای بزرگ از طریق تغییرات عجیب و غریب و فوری انجام نمی شود بلکه با دنباله ای از تغییرات کوچک انجام می شود.

ناوبری وب سایت نمونه ای عالی از این امر است ،درمورد ناوبری وب سایت طرحهای زیادی وجود دارد. در پیمایش سایت خود ، سعی کنید از منوی کشویی استفاده نکنید.

اگر محتوای کمتری دارید ، استفاده از منوی کشویی ممکن است منجر به کاهش دید محتوای شما شود. اما اگر تعداد زیادی لینک را در منوی کشویی اضافه می کنید ، تصمیم گیری خوبی برای استفاده از منوی کشویی است.

طراحی وب سایت - سپیا وب

در تصویر بالا ، میبینید که هیچ منوی کشویی وجود ندارد.

طراحی وب سایت - سپیا وب

در تصویر بالا ، میبینید که منوی کشویی با تعداد زیادی لینک. در این حالت ، ممکن است مخاطب با میزان نامناسبی لینک مواجه شود.

در این مورد هرگز تمرکز خود را بر سلسله مراتب ناوبری فراموش نکنید. درغیراین صورت ،امکان دارد مخاطبان خود را به سوی دیگر وب سایتهای رقیب خود دعوت کنید!!

5- بهبود ترافیک وب سایت خود

آخر اینکه ،اصلی ترین قطعه SEO در صفحه شما ، اجرای تگ ها است. اگر برچسب های بهتری را اجرا می کنید ، مطمئناً باعث بهبود ترافیک وب سایت شما می شود. در اینجا نکاتی اساسی در این رابطه خواهیم دید:

برچسب عنوان :

برچسب عنوان در صدر نتایج جستجوی شما ،هم برای نتایج ارگانیک و هم برای تبلیغات پولی ظاهر می شود. در اینجا مخاطب عنوان کامل مطلب شما را می بیند .

در تصویر زیر می توانید عنوان وب سایت را مشاهده کنید:

طراحی وب سایت - سپیا وب

توضیحات متا:

توضیحات متا تمام محتوای وب سایت شما را در زیر برچسب عنوان وب سایت شما نشان میدهد. در اینجا می توانید توضیحات متا قرمز مشخص شده را مشاهده کنید:

طراحی وب سایت - سپیا وب

برچسب های متا گراف (Open Graph)و  توییتر(Twitter card) :

در همگام سازی رسانه های اجتماعی خود می توانید از این برچسب استفاده کنید. این همگام سازی بین فیس بوک ، لینکدین و گوگل ،  وبسایت شما را ارتقا می بخشد.

شکاف بین طراحی وب سایت و سئو را کامل کنید.

یک وب سایت مطلوب برای بازدید کننده ها، از طریق هماهنگی بین یک تیم طراحی وب و یک تیم SEO می تواند آغاز شود. در ابتدا ارتباط و هماهنگی بین تیم ها برقرار کنید. با این کار می توانید نقطه عطف خود را هدف ویژه ای قرار دهید که برای مخاطبان هدفمند شما نیز قابل مشاهده خواهد بود.

اهمیت تصاویر با کیفیت بالا در طراحی وب سایت

اگر صاحب یک وب سایت هستید ، می دانید که جلب توجه مخاطبان برای توجه به محتوای سایت شما چقدر دشوار است. تجربه کلی کاربراز سایت یا همون (UX) ، موردی است که مهم در نظر گرفته می شود ، و عناصری که یک UX خوب را تشکیل می دهند به حدی متنوع هستند که رعایت این روند ممکن است دشوار باشد.

علاوه بر مدت زمان صرف شده در یک وب سایت ، کیفیت محتوایی که منتشر می کنید و اینکه چقدر وب سایت پاسخگو و منعطفی دارید ، باید یک جنبه مهم دیگر را نیز در نظر داشته باشید: تصاویر.

ویژوالها یا عناصر بصری، مواردی هستند که هنگام دسترسی به یک وب سایت برای اولین بار علاقه کاربران را به سرعت تحریک می کنند. بدون تصویر ، یک وب سایت بسیار ساده است و می تواند کاربران را دور کند.

یک قدم به عقب بردارید و راجع به تصاویر و انیمیشن ها فکر کنید. بیایید به عکس ها و استفاده کلاسیک از تصاویر بپردازیم.

در زیر بررسی میکنیم که چرا داشتن تصاویر شخصی سازی شده با کیفیت بالا در وب سایت خود و اینکه چه عواملی را شامل می شود، مهم است.

 

طراحی وب سایت - سپیا وب

طراحی وب سایت – سپیا وب

تقویت سئو

به جای استفاده از کلمات برای انتقال آنچه می خواهید به کاربران خود انتقال دهید ، از تصاویر استفاده کنید. تصویر کردن مطالبی که با کمک تصاویر با کیفیت بالا در سایت خود منتشر می کنید به کاربران کمک می کند تا ایده ای راجع به آنچه می خواهید بگویید شکل دهند.

موتورهای جستجو نیز از این تلاش قدردانی می کنند ، اگرچه در واقع نمی توانند تصاویری را که ارسال می کنید مشاهده کنند. در عوض ، رباتهای موتور جستجو نام فایلها ، زیرنویسهایی را که اضافه می کنید ، متن alt شما که استفاده می کنید و هر عنوانی که همراه با تصویر باشد را می خوانند.

علاوه بر این ، موتورهای جستجو می دانند چه نوع تصویری را بر اساس اندازه ، ریسپانسیو بودن و مقیاس پذیری آنها به سایت خود اضافه می کنید.

تصویری که مقیاس پذیر نیست در تمام اندازه صفحه نمایش به درستی نمایش داده نمی شود. تصاویر با کیفیت بالا که دارای تمام جزئیات هستند ، علاوه بر اینکه کاربران را کمی بیشتر در سایت شما نگه می دارند ، رباتهای موتور جستجو را راضی می کنند ، و باعث کاهش نرخ خروج (bounce rate) نیز می شوند.

 

بومی سازی مشتریان با عکس ها

اگر وب سایت شما نماینده یک کالای انحصاری است ، باید محصولات خود را با جذاب ترین روش ممکن ارائه دهید.

از آنجا که صنایع ، مانند مد بسیار زیبایی شناختی هستند ، عدم استفاده از تصاویر ناممکن است و موفقیت به بار نمی آورد.داشتن یک عکاس حرفه ای و عکس هایی از مدل های زیبا، در حالی که لباس های تولیدی شما را پوشیده اند ، راهی عالی برای جلب اعتماد کاربران است.

تصاویر با کیفیت بالا باعث بازدید بیشتر از سایت شما ، افزایش جذب کاربر و کاهش تعداد افرادی که بلافاصله وب سایت شما را ترک می کنند،میشود و بین مشتریان و وب سایت شما پیوند ایجاد می کنند.

در صورت تمایل به بومی سازی کاربران به مشتریان، این امر کاملاً ضروری است.

طراحی وب سایت - سپیا وب

طراحی وب سایت – سپیا وب

 

افزایش فروش محصول

درنهایت، با استفاده از تصاویر می توانید محصولات خود را سریعتر به فروش برسانید. این امر امکانپذیر است زیرا تصاویر به ارتقاء شخصیت برند شما کمک می کنند. برقراری صدای برند بدون عناصر بصری دشوار است ، چه رسد به سبک عکاسی.

تصاویر با کیفیت بالا همچنین باعث می شوند محصولات در مقایسه با تصاویر کم کیفیت جذاب تر به نظر برسند. بنابراین ، کاربران به راحتی متقاعد می شوند که محصولات را خریداری کنند و فروش شما در هیچ زمان کاهش نمی یابد. آن را امتحان کنید و ببینید چه بازده ای از این سرمایه گذاری دریافت می کنید.

 

با خدمات طراحی سایت با بالاترین کیفیت در خدمت شما هستیم. با ما در تماس باشید . سپیا وب

7 دلیل بهبود رتبه در سئو (SEO) توسط محتوای ویدیویی

به شکر وجود اینترنت ،دراین دوره هر کسی می تواند با کمک ابزاری مانند رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها ، یک برند شخصی موثر ایجاد کند. توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که با پیشرفت زمان ، محتوای ویدیو همچنان به عنوان یکی از موثرترین راهها برای دستیابی به تعامل با کاربران و بهبود رتبه در سئو و موتورهای جستجو ، می باشد.

این به دلایل زیادی صادق است:

1. مردم تماشای فیلم ها را بیشتر از مشاهده عکس ترجیح می دهند.

بسیاری از محققان بازاریابی وجود دارند که پیش بینی کرده اند که محتوای ویدیویی بهترین راه ارتباطی با مخاطبان خواهد بود. از آنجا که این پیش بینی ها ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام ویژگی هایی را نصب کردند که به کاربران امکان می دهد محتوای زنده را پخش کنند ، داستان های ویدئویی را ارسال کنند و موارد دیگر.

همانطور که تصور می کنید ، فیلم ها با سرعتی بسیار بالاتر از تصاویر به اشتراک گذاشته می شوند. به علاوه ، بسیاری از افراد جنبه سرگرم کننده فیلم ها را ترجیح می دهند. لینکهای رسانه های اجتماعی را به سایت خود هدایت کنید و خواهید دید که تاثیرات محتوای تصویری و ویدئویی به معنای واقعی کلمه صدها برابر بیشتر از محتوای متن نوشتاری مستقیم است که تاثیر مستقیم بر بهبود رتبه در سئو خواهد داشت.

2. افراد می توانند با شما ارتباط بهتری برقرار کنند.

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد محتوای ویدیو را دوست دارند این است که به آنها اجازه می دهد احساس کنند در سطح دیگری با شما ارتباط برقرار می کنند. بسیاری از افراد مشهور کانال های YouTube خود را میزبانی می کنند زیرا می خواهند طرفداران خود را به گونه ای درگیر کنند که می توانند بیش از سایر اشکال پست های رسانه های اجتماعی کنترل کنند.

وقتی یک دوست صمیمی دارید که می خواهید با او صحبت کنید ، برقراری ارتباط حضوری یا تلفنی همیشه خوب است. می توانید در عمل آنها را بشنوید یا گاهی اوقات ببینید. شما باید با آنها به روشی که معتبرتر از یک عکس یا یک پیام متنی باشد ، ارتباط برقرار کنید.

نمونه کاملی از این مورد را می توان با افراد مشهور مشاهده کرد که آن فیلم های “پشت صحنه” را برای دستیابی به همان نوع تأثیرگذاری ایجاد می کنند. آنها می خواهند بیننده احساس کند که در سطح صمیمی تر با افراد مشهور ارتباط برقرار کرده است. وقتی کسی به اندازه کافی به تماشای یک فیلم اهمیت می دهد ، این بدان معنی است که آنها به وضوح علاقه مند هستند.

3. YouTube متعلق به Google است.

YouTube یکی از محبوب ترین سیستم عامل های ویدیویی در جهان است. همچنین متعلق به Google است. Google پربازدیدترین سایت در جهان است. بنابراین ، هنگامی که شما یک موتور جستجو در مالکیت کامل روی پلتفرم خود دارید ، پلت فرم شما موظف است به رتبه های سئو برسد. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که باعث می شود افراد زیادی به YouTube بیایند. آنها قبلاً می دانند با داشتن سازگاری و کلمات کلیدی مناسب ، محتوای آنها به دلیل ارتباط مستقیم YouTube با Google ، خاموش می شود.

نکته اصلی این است که مطمئن شوید فیلم های خود را به درستی بهینه کرده اید. عنوانی را انتخاب کنید که کلمات و عباراتی را که مردم در موتور جستجو قرار می دهند ، هنگامی که به دنبال محتوایی مانند شما هستند ، آینه کاری کند. سپس ، عاقلانه است که از کادر توضیحات و مناطق کلمه کلیدی استفاده کنید تا از کلمات و عبارات مربوطه استفاده کنید که می توانند به شما کمک کنند تا محتوای شما در موتورهای جستجو بالاتر باشد.

 

بهبود رتبه در سئو - سپیاوب

بهبود رتبه در سئو – سپیاوب

4- می توانید در بخش نظرات، نظرات بهتری راجع به آنچه مردم می خواهند بدست آورید.

هنگامی که سازندگان محتوا فیلم های خود را می سازند ، همیشه فراخوانی عالی برای عمل باقی می گذارند. آنها به تماشاگران می گویند با پاسخ دادن به یک سؤال خاص ، در زیر نظر دهند. چیزی در مورد شنیدن فوری برای اظهار نظر در زیر وجود دارد که کارآمدتر از تایپ کردن آن در پست رسانه های اجتماعی است.

به علاوه ، اگر مطالب واقعاً خوب است ، مردم می خواهند نظر دهند و به شما اطلاع می دهند. اگر آنها در فیلم های شما سرمایه گذاری کرده اند ، می توانند با پیشنهادات ، نکات و احساسات دیگر اظهار نظر کنند. مطمئناً شما می توانید سهم نسبتاً خوبی از توجهات اینترنتی را بدست آورید ، اما اجازه ندهید این نظرات منفی شما را از پیشروی جلو باز دارد.

5- هرچه افراد بیشتری تماشا می كنند موتورهای جستجو بیشتر اعتبار شما را تأیید می كنند.

اگر به طور مداوم فیلم تولید می کنید ، می توانید از مزایای دیدن کشش تدریجی لذت ببرید. تعداد کمی از افراد موفقیت فوری را تجربه می کنند. با این حال ، ساخت فیلم به آرامی غیر معمول نیست. هرچه ثبات بیشتری پیدا کنید ، افراد بیشتری می خواهند محتوای شما را تماشا کنند زیرا به شما اعتماد دارند تا با فیلم های جدید ظاهر شوید.

هرچه تعداد بیشتری از مردم به طور مداوم فیلمهای شما را تماشا می کنند ، الگوریتم های موتورهای جستجو به شما جذابیت می بخشد زیرا مشخص است که شما محتوای با کیفیت تولید می کنید که ارزش اشتراک گذاری دارد. همچنان که به تولید محتوای مرتبط ادامه می دهید ، می توانید شادی های رتبه بندی بهتر SEO را تجربه کنید و باعث بهبود رتبه در سئو سایت خود باشید.

6. جریان محتوا بر بازار مسلط است.

شبکه های تلویزیونی قدرت جریان محتوای دیجیتال و فیلم های آنلاین را تشخیص می دهند. در نتیجه ، آنها آنچه مشتری می خواهد را تشخیص می دهند. در درون محتوای شبکه های تلویزیونی ، ویدیو تعامل محتوا را بهبود می بخشد . همچنین می تواند باعث تغییردر ویرایش ویدیو و برش فیلم برای نسخه نهایی باشد.

هنگامی که یک کاربر می تواند از محتوای آنلاین از طریق تلفن خود لذت ببرد ، می تواند تقریباً در هر نقطه با اتصال WiFi خود، شاهد محتوای ویدیویی باشد. هیچ چیز راحت درباره تلویزیون صفحه تخت وجود ندارد. چه فردی در رختخواب بیمارستانی باشد و یا خط در DMV ، می تواند تلفن یا رایانه شخصی خود را بیرون بکشد و از محتوا در زمان فراغت خود لذت ببرد. سهولت و راحتی این گزینه بی ارزش است. اگر نگاهی به خرده فروشان آنلاین موفق بیندازید ، آنها خرید را با لمس یک دکمه برای مصرف کننده  آسان کرده اند. محتوای ویدئویی با اتصال و استفاده از هرجای دنیا این امکان را برای مصرف کننده آسان می کند.

بهبود رتبه در سئو - سپیاوب

بهبود رتبه در سئو – سپیاوب

7. کمک می کند تا شما به عنوان یک مقام و دارای جایگاه قراربگیرید.

این که آیا شما در حال ایجاد یک برند خانگی هستید ، یا می خواهید خود را به عنوان یک برند مطرح قرار دهید. این بهترین فرصت برای جذب مردم به شما خواهد بود. مردم عاشق گوش دادن به چشم اندازهایی هستند که زندگی خود را غنی تر می کند.

بنابراین ، هنگامی که مرتباً در یک موضوع خاص فیلم تولید می کنید ، به مردم می گویید که بینش ارزشمندی برای اشتراک گذاری دارید. وقتی دائماً خود را با فیلم های عالی ، یک برنامه تولید ویدیو مداوم و  گسترش بازاریابی  قرار می دهید ، می توانید بیننده بیشتری کسب کنید و رتبه بندی خود را بهبود بخشید.

موارد زیادی برای تولید محتوای ویدیویی موفقیت آمیز وجود دارد. هرچند خوب است که اولین ویدیوی شما شناخته شده شود ، این یک استراتژی برای اعتماد به آن نیست. درعوض ، وقتی به فرآیند متعهد می شوید و استراتژی های مختلف اثبات شده را پیاده سازی می کنید ، می توانید پیشرفتی را داشته باشید که محتوای شما سزاوار است.

خلاصه ، حتی اگر فیلم ها در ابتدا نادیده گرفته شوند ، خوب است که تمرین کنید و برنامه ریزی کنید که از قبل چه می گویید. هنگامی که نام تجاری شما حرفه ای و مطرح شود ، مردم آنچه را که انجام می دهند متوقف می کنند تا به شما توجه کنند و در نهایت بهبود رتبه در سئو شما، نتیجه خواهد داد.

 

با خدمات حرفه ای طراحی سایت در خدمت شما هستیم . با ما در ارتباط باشد.