دسته بندی: طراحی سایت

قالب سایت آماده وردپرس ، مزایا و معایب

در صورتی که قصد طراحی سایت داشته را داشته باشید و با شرکت های طراحی سایت تماس گرفته باشید، واژه قالب سایت آماده احتمالا به گوش شما رسیده است. در این مقاله قصد داریم به شما توضیحات کاملی در مورد اینکه قالب سایت آماده وردپرس چیست و چه معایب و مزایایی در استفاده از آن برای شما وجود دارد را بررسی نماییم تا کمکی به روشن نمودن این موضوع کرده باشیم.

 قالب سایت آماده چیست ؟

قالب سایت آماده وردپرس در اصطلاح به قالب سایت هایی از قبل طراحی شده گفته می شود که جهت طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند و به دو صورت رایگان و غیر رایگان عرضه می گردند. معمولا قالب سایت آماده به نوع رایگان آن گفته می شود که جهت دانلود در اینترنت وجود دارند.

وردپرس چیست؟

در بسیاری از کشورها وردپرس به عنوان یکی از محبوب‌ترین سیستم های طراحی وب سایت به شمار می رود. مارکت های بزرگ در سراسر جهان در حال فروش انواع قالب سایت آماده وردپرس هستند که برخی از آنها کیفیت های بسیار خوبی هم دارند و برخی دیگر از کیفیت و کارایی پایینی برخوردار هستند.

غالباً قیمت آنها بنا به کیفیت و امکانات آنها متفاوت بوده و ممکن است هزینه آنها از 20 دلار شروع شود و تا 500 دلار هم برسد. شما می توانید قالب سایتی آماده را خریداری یا رایگان دانلود کرده و اطلاعات کسب و کار خود، نظیر مطالب و تصاویر را در آن بارگذاری کنید . بدین روش وب سایت خود را ، راه اندازی می نمایید.

قالب سایت آماده وردپرس - سپیا وب

تنوع قالب سایت آماده وردپرس

شخصی سازی وردپرس :

 همچنین می توانید در صورت نیاز تغییرات لازم را در قالب سایت آماده وردپرس انجام دهید . حتی قالب را به کلی تغییر دهید که البته انجام این کار نیاز به دانش وردپرس و طراحی وب دارد.

برای این که بتوانید خدمات خوبی را بگیرید شرکتی را برای طراحی سایت انتخاب کنید که به اصول طراحی  Frontend در وردپرس و شخصی سازی اختصاصی تسلط کافی داشته باشد.

معرفی سوء در مورد قالب سایت آماده وردپرس:

 برخی از شرکت های طراحی وب سایت سودجو از عدم آگاهی مشتریان استفاده نموده و به آنها اعلام نمی کنند که در طراحی وب سایت از قالب آماده استفاده کرده اند. و با گرفتن مبالغ بسیار سنگینی از مشتریان خود، عنوان می کنند که سایت را با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی ایجاد کرده اند که البته ماه پشت ابر نمانده و در آخر ، آن شرکتها رسوا خواهند گردید.

همچنین برخی شرکت های دیگر با استفاده از عدم اطلاعات کافی مراجعان خود به آنها اعلام می نمایند استفاده از این قالب سایت ها ،ضررهای فراوانی دارد که از جمله ضررهای آن اعلام می نمایند :

  • این قالب ها قابل توسعه نیستند
  • انجام تغییرات در آنها میسر نیست
  • در صورتی که نیاز به قابلیت خاصی در آینده در این قالب ها باشد قابلیت توسعه در آنها وجود ندارد
  • همچنین اعلام می نمایند این قالب ها رتبه خوبی در موتور های جستجو نخواهند گرفت و
  • وب سایت رنک خوبی نخواهد داشت.

 که تمامی ادعای آنان  کاملا غلط  بوده و این ادعاها به دلیل عدم توانایی علمی و مهارتی در رقابت با شرکت هایی می باشد که خدمات قالب آماده ارائه می نمایند و تنها با این روش مراجعان خود را سر در گم می نمایند.

با توجه به توضیحات آمده در بخش بالا در این بخش معایب و مزایای واقعی استفاده از قالب های آماده وب سایت را برای شما بیان می نمایم:

 

مزایای استفاده از قالب سایت آماده وردپرس:

 

چه قالب آماده رایگان و یا غیر رایگان باشد استفاده از قالب آماده مزیت های زیر را دارد:

  • با توجه به آماده بودن قالب وب سایت با سرعت بیشتری آماده می گردد و تنها کافی است مطالب خود را در وب سایت بارگذاری نمایید.
  • هزینه طراحی وب سایت پایین می آید و فقط کافی است هزینه خدمات آن از جمله پیاده سازی ، شخصی سازی، پشتیبانی، امن سازی و درج اطلاعات را پرداخت نمایید و حتی می توانید درج اطلاعات وب سایت را خود بر عهده بگیرید و هزینه آن را صرفه جویی نمایید.
  • قالب وب سایت خود را از تنوع بسیاری انتخاب می نمایید. به عنوان مثال در صورتی که قصد خرید قالب را داشته باشید می توانید قالب مورد نظر وب سایت را از بین هزاران قالب موجود و فارسی شده انتخاب نمایید.
  • بکمک افزونه های موجود در سراسر دنیا ، انواع امکانات بر روی سایت خود نصب کنید.

قالب سایت آماده وردپرس - سپیا وب

  • معایب استفاده از قالب های آماده سایت :

  • در صورتی که از قالب سایت های آماده رایگان استفاده نمایید با توجه به میزان استفاده بالای این قالب ها برای طراحی وب سایت به جهت رایگان بودن، ممکن است این موضوع به برند سازی شما لطمه وارد نماید و کاربر احساس نماید که شما برند ضعیفی دارید که از قالب های معمولی استفاده می نمایید .
  •  همچنین بعضی قالب های آماده وب سایت کیفیت پایینی دارند که این موضع نیز ممکن است باعث عدم اعتماد کاربران شما به وب سایت شما گردد. البته این موضوع بیشتر در بین قالب های رایگان دیده شده و قالب های با کیفیت زیادی نیز یافت می شوند که سپیا وب با توجه به میزان بالای استفاده از این قالب ها و رضایت مشتریان در داخل و خارج از ایران، راه اندازی وب سایت توسط این قالب ها را به شما پیشنهاد می نماید.
  • مشکلی که معمولا برخی از شرکت ها به مراجعان خود در مورد استفاده از قالب های آماده وب سایت اعلام می نمایند امنیت پایین این قالب های آماده می باشد که این نظر کاملا اشتباه است و هر وب سایتی نیاز به ایمن سازی دارد و در صورتی که وب سایت امن سازی نگردد ممکن است دچار مشکلات امنیتی گردد.
  •  مشکلی که معمولا از بابت استفاده از قالب های آماده پیش می آید این است که توسط افراد مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا بطور صحیح و تخصصی تنظیم (Config) ،شخصی سازی و ایمن سازی نمی گردد در نتیجه وب سایت دچار مشکلات فراوانی می گردد. بنابراین حتی در صورتی که از قالب آماده وب سایت استفاده می نمایید می بایست این کار زیر نظر کارشناسان طراحی وب انجام گردد تا  تنظیمات سایت به درستی انجام گردد.

معمولا به استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر : جوملا ، وردپرس و دروپال نیز استفاده از قالب سایت آماده  گفته می شود که البته نامگذاری درستی نیست.

قالب سایت آماده وردپرس - سپیا وب

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان هیچ محدودیتی برای طراحی وب سایت ایجاد نمی نماید بلکه بستر بسیاری را با توجه به متن باز بودن (Open Source) آنها و وجود جامعه بسیار کاربری در اختیار شما قرار می دهد و می توانید وب سایت خود را با هزینه پایین تر، کیفیت بالاتر و سرعت بیشتر طراحی نمایید.

همچنین به لطف تلاش برنامه نویسان طراحی سایت در کل دنیا و با توجه به افزونه های فراوان و متنوع موجود در اینترنت، میتوانید سایت خود را به انواع امکانات مورد نظر خود مجهز کنید که شاید از توان برنامه نویسی انفرادی یک طراح سایت خارج باشد.

سیستم های مدیریت محتوا و قالب سایت آماده وردپرس نیز پس از راه اندازی می بایست حتما توسط کارشناس وب امن سازی گردد تا در آینده دچار مشکلات امنیتی نگردند که البته انجام امن سازی برای همه وب سایت ها لازم و اجباری می باشد ولی به دلیل آنکه سیستم های مدیریت محتوای رایگان توسط افراد مبتدی نیز قابل استفاده هستند معمولا توسط این افراد به درستی نصب، راه اندازی و امن سازی نمی گردند.

آمار جهانی سایت ها:

 هم اکنون طبق آمار مختلف از جمله وب سایت w3techs  : تنها در حدود 43 درصد از وب سایت از هیچ سیستم مدیریت محتوایی استفاده نمی کنند و  %35  مابقی سایت ها از وردپرس،  %6 درصد از جوملا و %5 درصد از دروپال و بقیه سیستم ها استفاده می نمایند. که این درصدها میزان قابل اعتماد بودن  وردپرس را نشان می دهد.

قالب سایت آماده وردپرس - سپیا وب

خدمات طراحی سایت سپیا وب – با ما در تماس باشید

بهترین طراحی وب سایت در سال 2019

سال 2019 رو به اتمام است و در حال رفتن به فصل پایانی دهه هستیم. عموما در پایان سال جمع بندی از همه کارهای انجام شده در سال را انجام میدهند و ما هم تصمیم داریم در اینجا بهترین طراحی وب سایت را بررسی کرده و 10 تا از تکنیک های  بکار گرفته شده در طراحی سایت را مرور کنیم.

بهترین طراحی وب سایت در سالی که گذشت.

اینترنت در ده سال گذشته رشد و تحول زیادی یافته است: ما شاهد سلطنت موبایل ، معرفی AR ، VR ، AI ، AMP و بسیاری از مخفف های دیگر بودیم.

به همان اندازه که تمام این فناوری جدید هیجان انگیز  بوده است ، طراحی وب نیز دستخوش این تغییر و تحولات بوده است.

در بعضی از سالها ، روند طراحی به سمت خلاقیت بی حد و حصر پیش رفته است ، قالب های شبکه ای و عکس ها، تصاویر پر جنب و جوش ، طرح های رنگی جسورانه و طرح های نا متقارن.

سالهای قبل ، پیشرفت های فن آوری باعث شده بود که وب سایت ها با هوشمند تر شدن یادگیری ماشین و تعامل خلاق ، باهوش تر شوند و ارتقا و پیشرفت در روند طراحی را ایجاد کنند .روند طراحی وب سایت در سال 2019 ، این دو روی سکه یعنی زیبایی شناسی و فناوری را مانند گذشته باهم تجربه کرد.

مجموعه پیش رو فقط  پیش بینی هایی از بهترین طراحی وب سایت در سال 2019 است ، اما به هیچ وجه حرف آخر برای نوآوری و خلاقیت نیست.

10 نوع از بهترین طراحی وب سایت برتر که در سال 2019 زیاد انجام گردید

1- فونتهای “سریف روی صفحه نمایش

 

همه ما این قاعده را شنیده ایم که فونتهای serif  برای پرینت هستند و sans-serif برای صفحه نمایش هستند. اما کمی دقیق تر از استفاده این فونتها در طراحی وب با خبر می شویم.

در حالی که sans با خوانایی تمیز خود ، هنوز هم در نوشته های طولانی سایتها بکار می رود ، برندهای بیشتر و بیشتری استفاده از Bold-Serif را در قسمتهای مختلفی از طرح های خود مانند هدر و فراخوان یک فعالیت (Call To Action) بکار می برند.

یک دلیل خوب برای این امر وجود دارد: serif ها به صورت تزئینی طراحی شده اند و ویژگی آنها برای تأکید مناسب است.و حتی با اینکه طراحی serif ها اغلب مربوط به گذشته هستند ، شخصیت های زیادی دارند و از آنچه فکر می کنید سازگارتر هستند.

مثلاً سری های گرد را که در مارک شاد Mailchimp ایجاد می کنند، ملاحظه کنید. یا سری های خمیده و فاصله های جسورانه که ظاهری مدرن برای Medium ایجاد می کنند.

2- پالت های رنگ سیاه و سفید

رنگ یکی از مهمترین عناصر یک وب سایت است. روحیه را پرورش می دهد ، یک برند را منسجم می کند و با ایجاد نشانه های بصری کاربران را از طریق رابط هدایت می کند. در سال 2019 ، شاهد طراحی جسورانه سیاه و سفید بودیم که تاثیرات چشمگیری داشتند. به معنای واقعی کلمه ، رنگ است که ما جهان را با ذرات متعدد، جذاب می بینیم. اگر رنگها از بین بروند ، ما جهان را متفاوت می بینیم : بافت ها و شکل ها شفاف تر می شوند و به نظر می رسد جهان بطور بی روح و ساکن است.

رنگ سفید به خودی خود تمیز و محفوظ است در حالی که سیاه قوی و محکم است. اینها را ترکیب کنید و ظاهری کاملاً چشمگیر به دست آورید.

از قضا ، بزرگترین تأثیر طرح های سیاه و سفید می تواند در ترکیب آنها با حداقل رنگ باشد. افزودن یک قسمت کوچک رنگ نه تنها دریای تک رنگ را از بین نمی برد بلکه نقاط مورد علاقه و فراخوان های عمل را بیشتر جلوه می دهد.

3- اشکال طبیعی ، ارگانیک

اگرچه صفحات وب معمولاً برای شبکه های سیستماتیک تنظیم شده اند ، اما طراحان به سمت شکل های طبیعی و خطوط صاف روی آورده اند. سازه های هندسی مانند مربع ها ، مستطیل ها و مثلث های با گوشه های تیز خود باعث ایجاد احساس ثبات می شوند ، اما طراحی های برتر درسال 2019 بیشتر متاثر این المان ها بوده است.

از آنجا که اشکال ارگانیک به طور طبیعی ناقص و نامتقارن هستند ، می توانند عمق طراحی وب را فراهم آورند که باعث شود عناصر صفحه از هم متمایز شوند. آنها در طبیعت موجود هستند (به اشکال خمیده درختان و تپه ها فکر کنید) ، اما عناصر اقتباسی، می توانند خلاقیت انسان را در دست سازه هایی مانند جعبه رنگ های بکار رفته بروز دهند. هدف در اینجا این است که طراحی وب از طریق تجسم طبیعت، احساس زنده بودن و حیات را ایجاد کند.

4- استفاده از تصاویر ویدیویی و افکت (Glitch Art)

هیچ لیست برترینی کامل نخواهد بود بدون اینکه نوعی طراحی با سیستم Retro (اقتباس از نوستالژی) در آن موجود باشد. در مورد glitch art ، آن لحظاتی که اشکالاتی درفیلم، همانند کهنگی یا پارازیت یا شبیه یک اتصال dial-up آهستگی ، منجر به ایجاد یک تصویر تحریف شده می گردد ، به آن  جلوه ویژه  glitch art گفته میشود.

در زمان مدرن ما وقتی رایانه ها اینقدر گسترده هستند ، ایرادها قابل توجه هستند. ما از قدرت گرفتن ماشینها می ترسیم ، اما نمی دانیم بدون آنها چه می کنیم.از این رو ،ایراد و اختلال در فناوری باعث جذاب شدن موضوع شده و در اجرای طراحی بکار میرود . جایی که می تواند چشم بیننده را به سمت قسمت هایی از سایت که دارای پیچ و تاب ، درخشش و انعکاس هست ، جلب کند.

زمانه ای عجیب و غریب است که در آن زندگی می کنیم و هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که به کجا می رود. Glitch art با دادن ظاهری روان به وب سایتها این احساس تمایز را تقویت می کند.

5- تعامل  کوچک

تعامل های کوچک، پارامترهایی با یک هدف هستند: تعجب کاربر و ایجاد رویدادی جذاب و واقعی. هر بار که یک عمل کوچک را در یک وب سایت یا برنامه انجام می دهید و یک عکس العمل یا افکت خاص به آن را می بینید ، این یک تعامل کوچک است.

وقتی صفحه توئیتر خود را تازه می کنید و بوق می شنوید ، این یک تعامل کوچک است. یا هنگامی که فیس بوک را چک می کنید ، نماد قرمز رنگی که شماره پیام شما را نشان می دهد ، تعامل کوچک است.

اینها مثالی از رایج ترین کاربردهای آن بود. اما در سال 2019 ، صفحات وب به شدت تجسم های تعاملی تر خود را نشان دادند. پویانمایی و پیمایش انیمیشن ها ، صدای جرقه زدن و موارد دیگر.

روی هم رفته ، این روشی ظریف برای درگیر کردن مخاطبان شما در وب سایت شما ست. با این روش اطلاعات مربوط به آن مورد و اهداف خود را به کاربران منتقل می کنید و باعث می شوید صفحات وب کمی باهوش تر به نظر برسند.

6- ربات چت ها ، تکامل یافتند

گفتنی است که ربات چت ها مدتی است در حال پیشرفت هستند اما در سال 2019 در کانون توجه قرار گرفتند. این بیشتر به دلیل پیشرفت در هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی است که باعث می شود آنها هوشمند تر و کارآمد تر شوند.

چت های جدید (Chat) ، گپ های بیشتر و بیشتر در صفحات وب با سطح سفارشی سازی بالاتر از آنچه در نمونه های گذشته مشاهده کرده ایم ، نمایش داده می شوند. رنگهای روشن باعث می شود که آنها نه تنها در صفحه برجسته تر باشند بلکه جذاب تر هم باشند.

ما همچنین می توانیم هجوم استیکر های دوستانه را برای نشان دادن برندها پیش بینی کنیم و چهره ای شخصیت پذیر به این رباتها بدهیم.

7- حتی محتوای ویدیویی بیشتر

شما به یک منتقد فیلم نیاز ندارید تا به شما بگوید محتوای ویدیو برای وب چیز جدیدی نیست. ویدئو نه تنها صفحه را متنوع می کند بلکه کاربر در حال مرور که وقت لازم را برای جستجو در متن های زیاد ندارد   را به مخاطب شما ،تبدیل می کند.

حرکت جدیدی که گوگل در صفحه نتایج جستجوی مختلط انجام داده است ، قرار گیری نتایج محتوای ویدیویی بالای صفحات وب استاندارد است.

این امر باعث شده است تا وب سایتها ، تولید ویدئو  را در اولویت قرار بدهند تا بتوانند به راحتی جستجو شوند و محتوا را با کارآمدترین شکل به اشتراک بگذارند.

8- مینیمالیسم یا حداقل سازی

شاید یکی از کلاسیک ترین و بی زمان ترین روند طراحی وب ، مینیمالیسم انتخاب باشد. هرچه عناصر و محتوای کمتری در یک وب سایت وجود داشته باشد ، مخاطب شما نیز کمتر فکر خواهد کرد.

اگر یک وب سایت به روشی صحیح طراحی شود ، دقیقاً آنچه را که کاربر جستجو می کند ، نشان می دهد.

مینیمالیسم همچنین در سال 2019 بر چشم انداز  رسانه های دیجیتال حاکم شد. انیمیشن ها و جلوه های محو کننده که پیمایش را جذاب تر می کنند ، باعث می شدند صفحات وب فرصت یابند تا فضای خود را از فضای محتوا جدا کنند و در نتیجه فضای سفید ، کنتراست و تایپو گرافی بیشتری را ایجاد کنند ، بدون اینکه عناصر سردرگمی زیادی داشته باشند.

9- مرور سازگار با موبایل

مرور بوسیله مرورگرهای تلفن همراه از مرور در کامپیوترهای خانگی کاملاً سبقت گرفته است. یكی از مهمترین مطالعات در این زمینه ، “جوش كلارك” با كتاب خود “طراحی برای لمس” بود كه در آن به بررسی چگونگی نگه داشتن کاربران تلفن های همراه خود می پردازد و  اینکه چگونه باید حرکات آنها ، بویژه انگشتان شست ، در فرایند طراحی وب پردازش شود.

اکنون بیشتر و بیشتر ، کاربران با ناوبری متناسب با انگشت شست ، مانند منوی افقی که به پایین صفحه های تلفن همراه منتقل می شود ، روبرو می شوند. این موضوع در بهترین طراحی وب سایت های بررسی شده نیز رعایت گردیده اند.

10- تنوع

اغلب مردم فراموش می كنند  كه  وب (web) همیشه همراه با یك جفت دیگر از w یعنی : world wide (جامعه جهانی) آمده است.(اشاره به www اول آدرس سایت)

اینترنت میلیاردها نفر از مردم سراسر جهان را از فرهنگ های مختلف ، توانایی ها ، سنین ، هویت جنسیتی و… را به هم متصل کرده است. مردمی که دوست دارند خودشان را در محتوایی که منتشر می کنند نشان دهند به جای اینکه از مدلهای عکس تکراری خودشان استفاده کنند.

حتی تصاویر کوچکی (مانند انواع ایموجی ها) باعث شده است که احساسات مردم از اقشار مختلف ،در فضای دیجیتال به هم نزدیک شود. طراحان وب  جهشی حتی بزرگتر به سمت فراگیر بودن و بهبود استانداردهای دسترسی به تصاویر آگاهانه و متنوع اجتماعی دارند.

جهان هنوز راه طولانی ای در این زمینه طی نکرده است ، اما این طراحان هستند که می توانند از هنر و صنعت خود استفاده کنند تا نشان دهند که وب قرار است در مورد افراد واقعی باشد که ارتباطات واقعی برقرار می کنند.

برگرفته از :

 Lennart de [email protected]

با سپیا وب لذت طراحی سایت را بچشید.

11 نکته در طراحی وب سایت تجاری

آیا وب سایت تجاری شما برای مخاطبان هدف شما جذاب است؟ آیا با طراحی وب سایت تجاری خود نتایج پرسود کسب می کنید؟آیا رشد برند شما روندی یکنواخت دارد؟

پاسخ این سؤالات را می توان بدون صرف هزینه های گزاف برای متخصصان و به روز رسانی نرم افزارها کشف کرد. احتمالا برای شما بارها اتفاق افتاده که یک وب سایت جذاب و بصری ایجاد می کنید ، اما با تمام توان خود عمل نمی کند. در این مقاله ، ما نکات خلاقانه ای را برای طراحی وب سایت تجاری ارائه می دهیم که با رعایت آنها توجه مخاطبان را به خود جلب کنید.

بیایید نگاهی بیندازیم به 11 نکته در زمینه طراحی وب سایت تجاری تا مشتریان بالقوه را به خود جذب کنیم:

1- برنامه ریزی کنید

هرگز سعی نکنید وب سایت بدون برنامه تولید کنید. مواردی را ترتیب دهید تا اطمینان حاصل شود که بازدید کننده می تواند هنگام اولین بازدید از وب سایت شما به راحتی آنچه مورد نیاز است را پیدا کند.

به صورت نرمال، سایت خود را به گونه ای در بالا و پایین آن سازماندهی کنید  که مطابق آنچه که می خواهید مشتری های شما می خواهند ببینند، باشد. این نوع قالب به شما کمک می کند تا تجارت خود را پرورش دهید.

مرحله بعدی طراحی وب سایت خواهد بود .

2- به شبکه های اجتماعی خود لینک دهید

طراحی وب سایت تجاری - سپیا وبرسانه های اجتماعی راهی برای دستیابی به مشتریان بالقوه است. اگر ازآیکون شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید ، به این معنی است که ترافیک زیادی را برای شبکه های اجتماعی خود از دست می دهید. به طور کلی دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی در بالا یا پایین پست وبلاگ قرار دارند.

مناسب ترین آیکون های اجتماعی فیس بوک ، توییتر، تلگرام و اینستاگرام هستند ، در حالی که برخی از دارندگان مشاغل مشتاق هستند ایده های کسب و کار را از طریق یک ویدئو دنبال کنند. YouTube و آپارات یك فرصت دیگر برای آنها خواهد بود.

با یک کلیک ، یک بازدید کننده می تواند برای توجیه بیشتر یا روشن شدن درخواست خود به صفحه اجتماعی کسب و کار شما برسد.

 

3- ازدکمه های ” درخواست اقدام” (Call to Action) استفاده نمایید

مشاهده شده است كه بسياري از آژانس هاي طراحي وب ، فراموش کرده اند كه در مکان مناسب ، دکمه ” درخواست اقدام ” را اضافه كنند. جای گذاری این دکمه برای به دست آوردن اطلاعات، بسیار مهم است ، آیا مخاطبان با خواندن مطالب وب سایت و بررسی محصولات و خدمات یک شرکت احساس خوبی می کنند و آیا مشتاق می شوند تا روی دکمه ” درخواست اقدام ” کلیک کنند.

خوب ، هر یک از محصولات و خدمات باید یک دکمه “درخواست اقدام” داشته باشند تا بازدید کننده بتواند به طور مستقل کلیک کند. دلایل زیادی برای اضافه کردن آن وجود دارد ، به عنوان مثال ، کلیک برای اطلاعات بیشتر ، برای بارگیری چیزی یا برای روند پرداخت.

 

طراحی وب سایت تجاری - سپیا وب

 

4- انتخاب تصاویر

آیا فکر می کنید محتوا برای جذب مشتری کافی است؟ در بعضی موارد ، ممکن است باشد ، اما همیشه درست نیست. جنبه های بصری نسبت به متن جذاب تر هستند. هر تصویر برای توضیح پیامی که می خواهید به مخاطب تحویل دهید مناسب نیست. بنابراین انتخاب تصاویر کار بزرگی است.

خوشبختانه ، شما دارای انبوهی از تصاویر رایگان هستید ، بنابراین انتخاب بسیار متناسب با متن شما،  بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که تصویر واضح و در نسخه HD استفاده میکنید.

وقتی صحبت از تصاویر می شود ، کیفیت همیشه بر کمیت ارجحیت دارد.

 

5 – صفحه اصلی

همانطور که همه ما می دانیم ، شیوه های قدیمی کارآمدتر هستند. اما ، فکر نمی کنید مردم با همان سبک و طراحی خسته می شوند؟ بیایید چیزی بی نظیر و قابل تقدیر را در صفحه اصلی خلق کنیم. به جای طولانی تر کردن صفحات ، 3 تا 5 بخش ایجاد کنید تا یک تجربه دلپذیر را به کاربر خود بدهید. سعی کنید به جای توضیح در پاراگراف های طولانی ، همه چیز را به صورت کوتاه اضافه کنید.

صفحه اصلی مانند ورودی وب سایت شما ست ، بنابراین بازدید کنندگان باید در نگاه اول تحت تأثیر قرار بگیرند. هر بخش را با توجه به مخاطب مورد نظر خود قالب بندی کرده و آن را با نسخه پیشرفته به روز کنید.

 

6- فضای سفید

مقدار مناسبی از فضای سفید ، لازمه یک طرح تجاری است. این یک عنصر اساسی برای جدا سازی یک مطلب از یک صفحه و بهبود خوانایی است.

فضای سفید به عنوان فضای منفی نیز شناخته می شود. فضایی خالی همانند اطراف محتوا و تصاویر. بدون شک فضای خالی اضافی در یک صفحه وب بیهوده و کسل کننده به نظر می رسد ، اما اگر فضای سفید کافی قرار دهید ، علاقه خوانندگان را به یک وب سایت افزایش می دهید.

 

طراحی وب سایت تجاری - سپیا وب

 

7- مرتباً محتوا را به روز کنید

آیا شما هم از استفاده کنندگان همان عناصرومطالب تکراری و کسل کننده هستید؟

به این دلیل است که  کاربر با خواندن این مطالب تکراری بی اشتیاق شده و این می تواند دلیل عدم موفقیت کسب و کار شما باشد.

گام ساده و آسان برای نوسازی ساختار شما ، به روزرسانی مطالب است. بسیاری از دارندگان مشاغل فقط به دلیل استفاده از زبان و کلمات نامناسب در وب سایت قادر به تحت تأثیر قرار دادن کاربر نیستند. آیا ارزشش رو دارد ؟ به خصوص اگر در سطح حرفه ای از کار هستید؟

 

8- نوار پیمایش (منو)

نوار پیمایش راهی برای مرور در وب سایت است. این به کاربر کمک می کند تا بخش های مختلف یک سایت را بازدید کند. خیلی مهم است که نوار پیمایش خود را به خوبی سازماندهی کنید تا از هرگونه سردرگمی بازدید کننده جلوگیری کنید.

سعی کنید کلمات ساده و آسان را برای فهمیدن اضافه کنید زیرا در حین پیمایش در وب سایت شما به کاربر کمک می کند. محتوای خوب بهترین راه برای ارسال پیام دقیق و همچنین کاهش نرخ  خروج از سایت، در وب سایت کسب و کار شما ست.

با استفاده از پیمایش ، بازدید کننده می تواند بخش اصلی یک وب سایت را بررسی کند. در بیشتر مواقع ، کاربر از نوار پیمایش سازماندهی نشده خسته شده به سایت دیگری می رود. در نتیجه ، ترافیک وب سایت شما تا حد زیادی تحت تأثیر ناوبری ضعیف قرار دارد.

 

طراحی وب سایت تجاری - سپیا وب

9- طراحی سازگار با موبایل

آیا شما یک وب سایت سازگار با موبایل دارید یا هنوز هم با طراحی وب سنتی راضی هستید؟ یک سؤال دیگر برای همه صاحبان شرکت؛ آیا وب سایت شما وقتی در تلفن همراه مرور می شود تجربه خوشایندی را به کاربر ارائه می دهد؟ سوالاتی از این قبیل زیاد وجود دارد اما شما باید به دنبال طرحی باشید که توسط کاربر موبایل به راحتی قابل قبول باشد.

با قوانین کنونی گوگل ، طراحی وب سایت تجاری سازگار با موبایل دارای اولویت بالاتری است. طبق تحقیقات ، نیمی از جمعیت به تلفن هوشمند اعتماد دارند و انتظار دارند همه چیز به راحتی بر روی یک دستگاه هوشمند اجرا شود.این امکان پذیر است ، در صورتی که طراحی وب خود را تغییر داده و آنرا  به سازگار با موبایل تبدیل کنید. با این حال ، این حرکت رتبه بندی وب سایت را بهبود می بخشد.

 

طراحی وب سایت تجاری - سپیا وب

 

10- یک الگوی خواندن واقعی را دنبال کنید

بیشتر خوانندگان هنگام خواندن مطالب در وب سایت از بالا به پایین حرکت می کنند. با این حال ، در میان آنها ، عده ای از چیزی به نام “الگوی Z” پیروی می کنند که به معنای راست به چپ است. طراحان با این قانون آشنا هستند ، زیرا آنها به احتمال زیاد آن را در مقطعی از مطالعات خود آموخته اند. این الگوی طراحی چشم بازدید کننده را برای رفتن به هر مکانی محدود می کند.

به طور معمول ، یک بازدید کننده ابتدا کل صفحه را اسکن می کند و اگر چیز جالبی پیدا کند ، وقت خود را برای خواندن آن می گذارد. دست آخر اگر بخواهند با تمرکز کامل بخوانند ، الگوهای F و Z را ترجیح می دهند.

الگوی F عمدتاً برای متن های بیشتر حاوی صفحات فرود ، مانند بلاگ ، مقالات و انجمن ها استفاده می شود ، در حالی که الگوی Z برای صفحات مانند صفحه اصلی ، جعبه های ثبت نام و صفحات بررسی شده است.

 

11- هرگز آزمایش را متوقف نکنید

اگر وب سایت تجاری شما حاوی صفحات زیادی باشد ، وقوع خطا محتمل است. از آنجا که معمولا چندین بازدید کننده در صفحه وب سایت شما حضور دارند ، در صورت مشاهده مشکلی در بارگیری ، پرداخت و سایر پردازش ها ،خسته شده و به سایت دیگری مراجعه می کنند.

تنها راه حل برای حل این مشکل ، آزمایش ، آزمایش و ادامه دادن آزمایش است. این امر به شما کمک می کند تا در صورت وجود مشکل ، آنرا پیدا و برطرف کنید. هرگز آزمایش کسب و کار آنلاین خود را متوقف نکنید.

طراحی وب سایت تجاری تخصص همه نیست. در حقیقت ، این کار فنی است که نیاز به یک ذهن و تجربه تیز برای برطرف کردن مشکلات برنامه نویسی دارد. در عین حال ، برای به دست آوردن بهترین نتایج به پیشرفت بسیار بیشتری نیاز دارد.

برای ارتقاء مهارت های طراحی وب خود از جدیدترین نسخه های موجود استفاده کرده و تکنیک های جدید را امتحان کنید.

 

سپیا وب همراه شماست تا بهترین طراحی سایت را با تکنیک های به روز ارائه دهد. با ما در تماس باشید.

 

راه حل مشکل بهم ریختگی المان ها در ویژوال کامپوزر

ویژوال کامپوزر پلاگینی است که این روزها سروصدای زیادی در دنیای وردپرس به راه انداخته است و تمام این ها بدان دلیل است که این پلاگین قابلیت های فوق العاده ای دارد، این ویژگی های فوق العاده پلاگین نام برده موجب می شود که هرکسی که حتی آشنایی مختصری با وردپرس دارد بتواند با استفاده از آن وب سایتی را ایجاد نماید و لذا می توان گفت که دلیل اصلی شهرت ویژوال کامپوزر سادگی استفاده از آن می باشد.

اما اخیرا با بروز رسانی این پلاگین از نسخه 5 به نسخه های 6 ، برخی از کاربران و عموما ما ایرانی ها به مشکل ویژوال کامپوزر برخورد کرده اند که موجب بهم ریختگی المان ها ی اون شده و اون هم ناشی از باگ RTL Style این پلاگین(راست چین) هست که در نسخه های جدید اتفاق افتاده.

 

 

مشکل ویژوال کامپوزر - سپیا وب

مشکل ویژوال کامپوزر – سپیا وب

 

برای رفع این مشکل ویژوال کامپوزر راه حلی در نظر گرفتیم که با اضافه کردن Custom Style به محیط ادمین ،این مشکل برطرف میشه.

 

مشکل ویژوال کامپوزر - سپیا وب

مشکل ویژوال کامپوزر – سپیا وب

 

در مرحله اول :

 کد زیر را در فایل functions.php قالب خودتون وارد کنید همینطور میتونید از  child-theme خودتون هم استفاده کنید که حاوی همین فایل هستش:

/* Custom Style for WP Admin Panel  */ 
function wpadmin_style_custom() {
echo ' 	<link rel="stylesheet" href="https://domain.com/wp-content/themes/theme-child/wp-admin.css" type="text/css" media="all" />';
}
add_action('admin_head', 'wpadmin_style_custom');

سپس فایلی به نام wp-admin.css در آدرس بالا اضافه کنید و کد CSS زیر رو درون آن درج کنید:

/* wpbakery fix */
.vc_controls-row {
    direction: ltr;
}

فراموش نکنید که آدرس کد اول رو به آدرس سایت و موقعیت قالب خودتون تغییر بدید.من اینجا از عبارت domain  و  theme  استفاده کردم.

پس از رفرش کردن میبینید که مشکل حل شده و المان ها به حالت عادی بر میگردند.

 

 

در واقع ما با این روش ابتدا یه فایل برای شخصی سازی استایل ادمین درست میکنیم و  سپس با دستور فایل Function فراخوانی شده و CSS موجود در افزونه Override و اصلاح می شود.

به امید موفقیت.

 

طراحی سایت سپیا وب .

ارتباط طراحی وب سایت و SEO سایت

موفقیت بازاریابی آنلاین کسب و کار شما می تواند از طریق طراحی وب سایت شما حاصل شود. قبل از شروع به طراحی وب سایت بهتر برای شغل خود ، باید اهمیت طراحی وب و چگونگی ارتقاء یا نزول سئو خود را درک کنید.

طراحی وب می تواند تأثیر بسزایی در سئو شما داشته باشد ،و همچنین برعکس ، زیرا هر دو متناسب با یکدیگر هستند. یک وب سایت همیشه به عنوان واسطه بین شما و مخاطبان شما عمل می کند. اگر وب سایت شما کاربر پسند نیست ، ممکن است مخاطبان برای استفاده از وب سایت شما با مشکل مواجه شوند.

تجربه بدی که از UX متوسط در وب سایت شما ایجاد میشود ، تاثیر منفی در مورد تجارت شما نیز به همراه خواهد داشت. این به طور خودکار وب سایت شما را غیرقابل توجه می کند ، زیرا رتبه های شما تحت تأثیر منفی قرار می گیرند و افراد کمتری سایت شما را در سرچ گوگل مشاهده می کنند. بنابراین ، یک وب سایت مناسب با طراحی خوب ، راحتی را برای مخاطبان و موتورهای جستجو ایجاد می کند و  نتایج خوبی را در سئو به همراه خواهد داشت.

SEO اصلی در دو دسته اصلی قرار می گیرد:

سئو داخلی (On-Page-SEO) :

نحوه طراحی وب سایت و چیدمان محتوای وب سایت اصلی شما که برای رتبه بالاتر در جستجوی وب استفاده می شود.

سئو خارج از صفحه (Off-Page-SEO):

فعالیت های مربوط به ساخت لینک ها ، بازاریابی محتوا و غیره را شامل میشود.

برای طراحی وب سایت ، تمرکز شما باید روی SEO On-Page باشد. در زیر ، ما نکاتی را ارائه داده ایم که در بیشترین تاثیر در SEO  را دارد .

1. نرخ تبدیل را افزایش دهید

یک وب سایت خوب طراحی شده، نرخ تبدیل را افزایش می دهد. اگر با هدف مشخص وب سایت خود را طراحی نمی کنید ، ممکن است نرخ تبدیل خود را از دست دهید.

مخاطبان معمولاً برای تماس با شما از طریق گزینه هایی مانند دکمه های “اکنون با ما تماس بگیرید” یا  گفتگوی زنده (Live Chat) استفاده میکنند. اگر نتوانید این نوع امکانات را اضافه کنید ،  باید انتظار این را داشته باشید که نسبت به رقبای خود که از این روشها استفاده می کنند ، نرخ تبدیل پایین تری داشته باشید.

برای توضیح بیشتر نرخ تبدیل ، یک مثال آورده شده است:

اگر 150 بازدید کننده روزانه وب سایت شما را مشاهده می کنند ، و 50 نفر از این بازدید کنندگان با ثبت نام در لیست ایمیل شما به مشترکان شما تبدیل می شوند. از این 50 مشترک ، ممکن است 20 مشتری بالقوه را پیدا کنید که چیزی را که در وب سایت یا لیست ایمیل شما پیدا می کنند خریداری کنند.

با این روش می توانید نرخ تبدیل خود را از طریق طراحی خوب وب سایت خود محاسبه و افزایش دهید.

2. رتبه وب سایت خود را بهبود بخشید

آیا می دانید یک طراحی وب سایت خوب می تواند ضریب رتبه وب سایت شما را بهبود ببخشد؟

این روزها ، کاربران اینترنت انتظار دارند که وب سایت ها در چشم بهم زدنی بارگزاری شوند. اگر وب سایت شما در کمتر از چند ثانیه بر روی صفحه بازدید کنندگان بارگزاری میشود ، در بهبود رتبه سایت خود مشکل خواهید داشت.

طراحی وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا در اسرع وقت ،بارگذاری شود تا در میان نتایج برتر موتور جستجو قرار بگیرید.

گوگل همیشه از سایت های با بارگذاری سریع در نتایج جستجو حمایت می کند. برای رسیدن به این هدف ، تصاویر با اندازه کوچکتر را در سایت خود بارگذاری کنید. تصاویر بزرگ باعث میشوند سرعت بارگذاری وب سایت  کند شده و Google همچنین اولویت وب سایت شما را کاهش می دهد.

هنگامی که وب سایت خود را با درنظر گرفتن سئو طراحی می کنید ، پس تصاویری را که در اندازه فشرده شده اند در وب سایت بارگذاری کنید.

گوگل همیشه از طراحی وب پاسخگو (Responsive) پشتیبانی می کند. طراحی وب سایت پاسخگو ، بدان معنی است که اگر از وب سایت، حتی از طریق تلفن همراه استفاده می کنید، طراحی وب سایت را واضح نشان می دهد.

همچنین ، با تمام دستگاه های هوشمند، وب سایت شما باید ساختاری روشن را نشان دهد. این امر باعث می شود رتبه سایت، از طریق تجربه بهتر کاربر، افزایش یابد.

3. ارزش و کیفیت خود را ردیابی کنید

شما باید عناصری را که ارزش کار و کیفیت کسب و کار شما را برای مخاطبان نشان میدهد ،هنگام انجام طراحی وب سایت ردیابی کنید. مؤلفه های خاص در وب سایت شما ممکن است از ارزش و کیفیت شما کم کند. این اجزا ممکن است تصاویر بی کیفیت ، انیمیشن های پیچیده ، محتوای طولانی و متراکم و غیره باشند.

اگر مخاطب خود را در نظر دارید ، باید بدانید که مخاطب هنگام مشاهده مطالب شما چگونه واکنش نشان می دهد.

شما باید توجه مخاطبان خود را در مدت زمانی کوتاه که اولین بار در سایت شما قرار می گیرند ، جلب کنید. آنها را با استفاده از “محتوای برداشت اول”(Landing Page Content) که ارزش و کیفیت شما را بین می کند ، تحت تأثیر قرار دهید.

محتوا با ارزش و با کیفیت را ستاره وب سایت خود قرار دهید. قطعات قدرتمند محتوا باعث می شود مخاطبان مدت طولانی در سایت شما بمانند و با کسب و کار شما بیشتر آشنا شوند.

4. از ناوبری وب سایت خود به نفع خود استفاده کنید

کارهای بزرگ از طریق تغییرات عجیب و غریب و فوری انجام نمی شود بلکه با دنباله ای از تغییرات کوچک انجام می شود.

ناوبری وب سایت نمونه ای عالی از این امر است ،درمورد ناوبری وب سایت طرحهای زیادی وجود دارد. در پیمایش سایت خود ، سعی کنید از منوی کشویی استفاده نکنید.

اگر محتوای کمتری دارید ، استفاده از منوی کشویی ممکن است منجر به کاهش دید محتوای شما شود. اما اگر تعداد زیادی لینک را در منوی کشویی اضافه می کنید ، تصمیم گیری خوبی برای استفاده از منوی کشویی است.

طراحی وب سایت - سپیا وب

در تصویر بالا ، میبینید که هیچ منوی کشویی وجود ندارد.

طراحی وب سایت - سپیا وب

در تصویر بالا ، میبینید که منوی کشویی با تعداد زیادی لینک. در این حالت ، ممکن است مخاطب با میزان نامناسبی لینک مواجه شود.

در این مورد هرگز تمرکز خود را بر سلسله مراتب ناوبری فراموش نکنید. درغیراین صورت ،امکان دارد مخاطبان خود را به سوی دیگر وب سایتهای رقیب خود دعوت کنید!!

5- بهبود ترافیک وب سایت خود

آخر اینکه ،اصلی ترین قطعه SEO در صفحه شما ، اجرای تگ ها است. اگر برچسب های بهتری را اجرا می کنید ، مطمئناً باعث بهبود ترافیک وب سایت شما می شود. در اینجا نکاتی اساسی در این رابطه خواهیم دید:

برچسب عنوان :

برچسب عنوان در صدر نتایج جستجوی شما ،هم برای نتایج ارگانیک و هم برای تبلیغات پولی ظاهر می شود. در اینجا مخاطب عنوان کامل مطلب شما را می بیند .

در تصویر زیر می توانید عنوان وب سایت را مشاهده کنید:

طراحی وب سایت - سپیا وب

توضیحات متا:

توضیحات متا تمام محتوای وب سایت شما را در زیر برچسب عنوان وب سایت شما نشان میدهد. در اینجا می توانید توضیحات متا قرمز مشخص شده را مشاهده کنید:

طراحی وب سایت - سپیا وب

برچسب های متا گراف (Open Graph)و  توییتر(Twitter card) :

در همگام سازی رسانه های اجتماعی خود می توانید از این برچسب استفاده کنید. این همگام سازی بین فیس بوک ، لینکدین و گوگل ،  وبسایت شما را ارتقا می بخشد.

شکاف بین طراحی وب سایت و سئو را کامل کنید.

یک وب سایت مطلوب برای بازدید کننده ها، از طریق هماهنگی بین یک تیم طراحی وب و یک تیم SEO می تواند آغاز شود. در ابتدا ارتباط و هماهنگی بین تیم ها برقرار کنید. با این کار می توانید نقطه عطف خود را هدف ویژه ای قرار دهید که برای مخاطبان هدفمند شما نیز قابل مشاهده خواهد بود.

اهمیت تصاویر با کیفیت بالا در طراحی وب سایت

اگر صاحب یک وب سایت هستید ، می دانید که جلب توجه مخاطبان برای توجه به محتوای سایت شما چقدر دشوار است. تجربه کلی کاربراز سایت یا همون (UX) ، موردی است که مهم در نظر گرفته می شود ، و عناصری که یک UX خوب را تشکیل می دهند به حدی متنوع هستند که رعایت این روند ممکن است دشوار باشد.

علاوه بر مدت زمان صرف شده در یک وب سایت ، کیفیت محتوایی که منتشر می کنید و اینکه چقدر وب سایت پاسخگو و منعطفی دارید ، باید یک جنبه مهم دیگر را نیز در نظر داشته باشید: تصاویر.

ویژوالها یا عناصر بصری، مواردی هستند که هنگام دسترسی به یک وب سایت برای اولین بار علاقه کاربران را به سرعت تحریک می کنند. بدون تصویر ، یک وب سایت بسیار ساده است و می تواند کاربران را دور کند.

یک قدم به عقب بردارید و راجع به تصاویر و انیمیشن ها فکر کنید. بیایید به عکس ها و استفاده کلاسیک از تصاویر بپردازیم.

در زیر بررسی میکنیم که چرا داشتن تصاویر شخصی سازی شده با کیفیت بالا در وب سایت خود و اینکه چه عواملی را شامل می شود، مهم است.

 

طراحی وب سایت - سپیا وب

طراحی وب سایت – سپیا وب

تقویت سئو

به جای استفاده از کلمات برای انتقال آنچه می خواهید به کاربران خود انتقال دهید ، از تصاویر استفاده کنید. تصویر کردن مطالبی که با کمک تصاویر با کیفیت بالا در سایت خود منتشر می کنید به کاربران کمک می کند تا ایده ای راجع به آنچه می خواهید بگویید شکل دهند.

موتورهای جستجو نیز از این تلاش قدردانی می کنند ، اگرچه در واقع نمی توانند تصاویری را که ارسال می کنید مشاهده کنند. در عوض ، رباتهای موتور جستجو نام فایلها ، زیرنویسهایی را که اضافه می کنید ، متن alt شما که استفاده می کنید و هر عنوانی که همراه با تصویر باشد را می خوانند.

علاوه بر این ، موتورهای جستجو می دانند چه نوع تصویری را بر اساس اندازه ، ریسپانسیو بودن و مقیاس پذیری آنها به سایت خود اضافه می کنید.

تصویری که مقیاس پذیر نیست در تمام اندازه صفحه نمایش به درستی نمایش داده نمی شود. تصاویر با کیفیت بالا که دارای تمام جزئیات هستند ، علاوه بر اینکه کاربران را کمی بیشتر در سایت شما نگه می دارند ، رباتهای موتور جستجو را راضی می کنند ، و باعث کاهش نرخ خروج (bounce rate) نیز می شوند.

 

بومی سازی مشتریان با عکس ها

اگر وب سایت شما نماینده یک کالای انحصاری است ، باید محصولات خود را با جذاب ترین روش ممکن ارائه دهید.

از آنجا که صنایع ، مانند مد بسیار زیبایی شناختی هستند ، عدم استفاده از تصاویر ناممکن است و موفقیت به بار نمی آورد.داشتن یک عکاس حرفه ای و عکس هایی از مدل های زیبا، در حالی که لباس های تولیدی شما را پوشیده اند ، راهی عالی برای جلب اعتماد کاربران است.

تصاویر با کیفیت بالا باعث بازدید بیشتر از سایت شما ، افزایش جذب کاربر و کاهش تعداد افرادی که بلافاصله وب سایت شما را ترک می کنند،میشود و بین مشتریان و وب سایت شما پیوند ایجاد می کنند.

در صورت تمایل به بومی سازی کاربران به مشتریان، این امر کاملاً ضروری است.

طراحی وب سایت - سپیا وب

طراحی وب سایت – سپیا وب

 

افزایش فروش محصول

درنهایت، با استفاده از تصاویر می توانید محصولات خود را سریعتر به فروش برسانید. این امر امکانپذیر است زیرا تصاویر به ارتقاء شخصیت برند شما کمک می کنند. برقراری صدای برند بدون عناصر بصری دشوار است ، چه رسد به سبک عکاسی.

تصاویر با کیفیت بالا همچنین باعث می شوند محصولات در مقایسه با تصاویر کم کیفیت جذاب تر به نظر برسند. بنابراین ، کاربران به راحتی متقاعد می شوند که محصولات را خریداری کنند و فروش شما در هیچ زمان کاهش نمی یابد. آن را امتحان کنید و ببینید چه بازده ای از این سرمایه گذاری دریافت می کنید.

 

با خدمات طراحی سایت با بالاترین کیفیت در خدمت شما هستیم. با ما در تماس باشید . سپیا وب